Siste uke før påskeferie

I neste uke er det siste uke før påskeferie, og jeg forbinder den siste uken før en ferie med stress. Dette av den enkle grunnen at ALLTID, uansett hvilken ferie, så får vi masse innleveringer, eller framlegg, eller prøver, som skal skje akkurat den siste uken før ferie. Lærerne har vel lært at man glemmer ofte ting over ferien. Alt skal på en måte skje før ferien, og det skaper den siste innspurten før ferien. På en annen side blir det ti ganger bedre å ta ferie, for da vet man at man er ferdig med alt og bare kan nyte ferien. 

Denne påskeferien blir min første der jeg har jobb, jeg har bare jobb palmehelgen og skjærtorsdag da, men det er bedre enn ingenting. Samtidig så får jeg litt ferie også. Det som også er så fint med at påskeferien er i mars/april hvert år, er at man får et siste ordentlig avbrekk før siste innspurten på skolen kommer, gir litt ekstra motivasjon og energi til å gjennomføre siste delen av året. Jeg gleder meg bare ekstremt mye til å bli ferdig med hele skoleåret og åpne et nytt kapittel i livet mitt. Men aller først er det russetid og eksamenstider! 

#Skole #SnartFerie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg