Nelly favoritter

Jeg ser svært sjeldent på klær, for jeg får så sykt lyst på alt fint jeg finner. Derfor går jeg ikke bevisst på nettsider der jeg vet jeg kommer til å finne noe jeg liker, på denne måten sparer jeg penger. Meeen! denne gangen ville jeg bare se, og jeg har klart å holde meg hittil. Så jeg tenkte å vise dere noen av mine favoritter på Nelly! 

Favoritter på salg:


150 kr kun small igjen! HER. // 100 kr HER. // 100 kr kun large igjen! HER. 


300 kr HER. // 450 kr HER. // 350 kr HER. 

Favoritt på trening: 


HER. // HER. // HER.


HER. // HER. // HER. 

 Inneholder reklamelinker. 

#Nelly #Klær #Mote #Trening

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg