I år er jeg russ!

Nå er det litt under en uke til vi er nødt å hive på oss russebuksen og leve med den i nesten en måned. Jeg syntes det er sykt at de har begynt russetiden sørpå allerede, når man før startet russetiden i mai. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å gå med den samme buksa i nesten en måned, uten å vaske den.

Jeg tror det er russetiden jeg har gledet meg mest til helt siden jeg begynte på videregående. Russ har liksom vært det store høydepunktet, og jeg har blitt misunnelig på de som går i rød og svart russebukse hver mai, og nå er jeg en av dem! Selv om jeg ikke drikker er det likevel litt stas å feire det å være ferdig med tre års skolegang på videregående, og 13 gjennomførte år på skolebenken. 

For min del blir jeg nok å fortsette denne skolebenk tilværelsen en stund til, men jeg gleder meg virkelig til jeg er ferdig med alle årene mine på skole. Det skal bli befriende, tenker jeg hvertfall nå; vi får se om et par år. Jeg gleder meg til å komme meg videre i livet, og ha et mål å se fram mot. Jeg gleder meg til dette eventyret videre og det er nok det som hjelper meg å stå gjennom det meste for tiden. 

#Russ2017 #RT2017

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg