SOMMERFERIE

Etter 179 skoledager, har jeg endelig fått sommerferie. En velfortjent sommerferie. Dette året har virkelig vært tøft, men jeg kom meg gjennom det og det føles fantastisk. Jeg er ferdig med 13 års skolegang! Nå er både grunnskolen og videregående gjennomført. Nå lukker jeg dette kapittelet, og gjør meg klar til å åpne et nytt. Det skal både bli litt skummelt, og veldig deilig. 

Min fantastiske klasse har stått sammen gjennom tykt og tynt disse tre årene, og mange av de har jeg allerede gått med siden jeg begynte på skolen som seks åring. Vi har gått gjennom hele barndommen sammen, og nå skal vi for første gang skilles. Det er utrolig trist, og det ble en del tårer på enkelte. Det er en veldig merkelig følelse å sitte med at når/hvis jeg begynner på skole til høsten, kommer jeg ikke til å se de samme ansiktene som har møtt meg hver høst første skoledag, og hver skoledag gjennom tre år. Denne høsten skal jeg (forhåpentligvis) møte helt nye ansikter og bli kjent med helt nye folk, så får vi se hva framtiden bringer. 

Takk for meg videregående og GOD SOMMER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg