Uke 23 – uken som gikk..

Ukens sang: David Guetta, Justin Bieber – U2. 

Ukens middag: Biff av svin jeg spiste sammen med mamma og Hjalmar i går. 

Ukens cravings: Vann, iskaldt vann. 

Ukens humør: Humøret for denne uken har faktisk vært ganske bra, til tross for at jeg har hatt kvinneperioden. Det er ganske så overraskende. Jeg har selvfølgelig hatt noen øyeblikk der jeg bare har hatt lyst å hive skolebøkene mine i veggen på grunn av frustrasjon. 

Ukens høydepunkt: Når jeg fikk vite karakteren på muntlig eksamen, at jeg fikk som ønsket til tross for at jeg ikke følte det gikk såååå bra, men jeg er meget fornøyd. Samt det faktum at jeg faktisk ble ferdig med videregående denne uken. 

Ukens nedtur: Det å vite at jeg skilles fra de fantastiske klassekameratene mine. Enkelte har jeg gått på skole sammen med i 13 år, så det er utrolig trist og rart å skilles fra de nå. 

Ukens favorittbilde: 


Herlig gjeng♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg