Jeg er utrolig heldig

Skjeldnere og skjeldnere tviler jeg på mitt liv, og min posisjon. Skjeldnere og skjeldnere føler jeg at jeg ikke passer inn. Skjeldnere og skjeldnere føler jeg meg nedenfor. Mer og mer smiler jeg. Tårene er der fortsatt, men jeg føler meg heldig, og jeg er heldig. 

Jeg har to fantastiske foreldre, som jeg betyr ufattelig mye for meg og som veileder meg på riktige veier. Jeg går alltid til mamma for å spørre om råd når jeg er bekymret og usikker, for hun har vært gjennom ufattelig mye og hun vet hva hun snakker om. Jeg går alltid til pappa for å få hjelp med alt teknisk og som har med kjøretøy å gjøre, for jeg vet han kan sine saker. Det er ingen jeg stoler mer på enn pappa, for vet ikke han – vet han hvem som kan hjelpe på riktig vis. Begge vil alltid være der for meg og det gir meg en trygghet – jeg er ikke alene. 
Jeg har en utrolig flott lillebror, som er rundt meg bare mer og mer. En lillebror som forstår hva jeg har gått gjennom, som har stått gjennom den samme stormen som meg. En lillebror jeg deler utrolig mange minner med. Deler barndommen med. En lillebror jeg er utrolig glad i. 

Jeg har en utrolig flott kjæreste, som hjelper meg gjennom alt og ingenting. En som alltid står ved min side. En som alltid opplever nye ting sammen med meg. En som alltid passer på at jeg har det godt. En som elsker meg for den jeg er, og ikke for hva jeg eier eller har. Jeg kan snakke med han om ting jeg ikke ville snakket med noen andre om, og for meg er det vanskelig å snakke. 
Jeg føler meg heldig som har verdens fineste ekstra/sviger familie, som alltid har en åpen dør og tar meg inn som en av sine egne. Som alltid kommer med kloke ord. Som alltid tar oss med på noe gøy når muligheten åpner seg. 

Det er ikke alle som har så flotte mennesker i livet sitt som jeg har, og det er dette som gjør at jeg føler meg som verdens heldigste.♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg