Uke 31 – uken som gikk..

Ukens sang: Kristian Andresen, Sverre Voll – Ta mæ hjæm. 

Ukens middag: Tandori eller kylling med pesto og pasta. Jeg har aldri spist pesto før, og det prøvde vi faktisk i går sammen med kyllingen og pastaen, og det var faktisk utrolig godt. 

Ukens cravings: McFlurry med oreo! ♥.♥

Ukens humør: Humøret denne uken har faktisk vært ganske bra, til tross for at kjæresten har reist og mensen har herjet. Jeg er faktisk ganske fornøyd med uken og helgens humør – jeg har vært så livsglad, og følt at alt har vært ganske fint egentlig. Jeg håper virkelig det fortsetter i dette sporet, hadde vært en drøm å vært i slikt humør hele tiden. 

Ukens høydepunkt: Turen til Fredrikstad i dag. Jeg avtalte meg onklene mine tidligere denne uken å komme østover en tur på besøk, ettersom jeg ikke har sett dem på veldig lenge. Det ble grillings og utrolig mye kos sammen med onkel Hansi, Sigmund, tante Charlotte og ungene. Det er litt deilig å tenke på at man egentlig bare kan ta en tur innom i ny og ne uten å måtte ty til fly og betale enorme summer. Family♥

Ukens nedtur: Daniel reiste denne uken, og blir borte resten av sommerferien. Det er ganske kjipt egentlig, for det er litt kjedelig og trist uten han, spesielt når jeg ikke kjenner noen her nede. Men heldigvis har Therese og Roman holdt meg opptatt, tatt meg med på turer og funnet på mye sprell. Det har virkelig hjulpet myee!♥

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg