Til røykere og snusere

For det første begynner jeg å bli rimelig lei lukten av røyk, og for det andre er det ikke så veldig hyggelig å finne snusposer uansett hvor du snur deg. Så denne er til alle dere som er avhengig av den jævelskapen; 

Til alle dere som røyker på offentlige plasser, er dere virkelig nødt å gjøre det midt i folkemengden? Eller midt blant alle bilene inn til ferga? For jeg er ikke så jævlig glad for å få det midt i ansiktet, eller inn i bilen. Så kun for at du har sugen på en pinne med nikotin, betyr ikke det at alle er så veldig glad i lukten. Enkelte blir faktisk dårlig eller kvalm av lukten. Så hva med å ta litt hensyn til den delen av befolkningen som ikke røyker? For selv om dere ikke bryr dere om helsa, så er det faktisk andre som gjør det.

Så til alle dere som snuser, er dere virkelig nødt å kaste de ekle bakterie posene deres overalt? Søppeldunken er faktisk ikke så langt unna som du kanskje tror. Å er du ikke i nærheten av en søppeldunk finnes det faktisk en plass i snusboksen (på enkelte bokser) til brukte snuser – visste du det? For det visste til og med jeg, og jeg snuser ikke engang. Det er heller ikke noe stas å finne posene i dassen, for vannet blir sykt ekkelt da – just so you know. 

Utenom dette så skal dere for min del gjøre som dere vil, takk for meg 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg