10. august

GJEEESP! God kveld, alle flotte mennesker der ute. For en uke og dag det har vært. Det kjennes virkelig at skolestart begynner å nærme seg, for jeg blir bare mer og mer nervøs for hver dag som går. Jeg er litt skjelven kan man si. Alt dette er så sykt skummelt, og jeg føler meg liten i den veldig store verden. 

I dag kjørte jeg til Kristiansand, og jeg må jeg faktisk er veldig glad for å være her. Det føles litt tryggere nå, merkelig nok. Etter tre timer i bil var det godt å komme fram, og resten av dagen ble brukt sammen med Pernille på shopping. Hun er nettopp ankommet byen, og jeg hjalp henne litt med alt hun trengte fra Ikea. Jeg har vært noen runder i den butikken nu.. hah! Jeg er helt utslitt, men det har vært en utrolig fin dag! 

Jeg kom til å tenke på; for ett år siden var jeg nervøsere enn jeg var de gangene jeg fikk sprøyte på barneskolen – men jeg var også i ekstase denne dagen. For nøyaktig ett år siden, klarte jeg førerkortet til bil. Jeg kan enda huske hvordan det var første gangen jeg satt meg inn i bilen min og faktisk kjørte på egen hånd, helt alene og det var sykt rart. Dette året har jeg lært utrolig mye når det kommer til bilkjøring og jeg har fått mye erfaring som sjåfør. Det er sykt digg med lappen altså! 

Nå har jeg nettopp fått alt på plass her i leiligheten, og det begynner å komme seg. Jeg har kun noen få ting som må på plass nå før alt er slik det skal være. Videre i kveld skal jeg se litt på serie, og kose meg her med stearinlysene mine. Om ikke lenge finner jeg vel sengen også, det skal bli deilig. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg