Uke 33 – uken som gikk..

Ukens sang: Justin Bieber – Friends ♥.♥

Ukens middag: Denne uken har vi hatt utrolig mye godt, men pizzaen slo nok alt denne uken. Den var seriøst himmelsk god! Spiste så mye at jeg faktisk måtte ligge på sofaen før jeg kunne gjøre noe, la magen roe seg litt. 

Ukens cravings: Chai Tea Latte! 

Ukens humør: Jeg har hatt litt variert humør denne uken, det har svingt litt fra godt til dårlig – men har mest vært i godt humør denne uken. Det dårlige humøret har kommet av en bekymring jeg har hatt hele uken, men som Daniel har klart å ta seg av og fått meg til å slappe av litt. 

Ukens nedtur: Det har regnet sykt mye denne uken, så det har virkelig vært en nedtur – for jeg har hatt lyst til å gå ute og utforske rundt om i byen og stedet vi bor. Gå lange turer på kveldstid og bare trekke inn frisk luft. 

Ukens høydepunkt: Daniel kom hjem denne uken, og det er helt fantastisk! Samt skoleuken har vært helt chill og litt gøy. ♥

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg