21 august




I dag startet realiteten. I dag begynte faget, og i dag har jeg vært på mine første forelesninger om journalistikk og nyhetssaker. Jeg kan meddele at det var utrolig artig og dette kan bli veldig interessant. Etter i dag er jeg også litt nervøs for de kommende ukene, for det er ikke helt i komfortsonen min det som skal skje fremover – men håper jeg kommer til å venne meg til det og kanskje det faktisk går bedre og bedre etter hvert. 

Etter skolen fikk jeg en fryktelig beskjed, så jeg trengte virkelig å gjøre noe som fikk meg i litt bedre humør. Jeg og Daniel bestemte oss for å gå i en utrolig nydelig park, og det fikk virkelig tankene mine over på noe annet. Denne parken hadde vi planlagt å dra i denne helgen, men planene ble forandret da været ikke var det beste. Å nyte en park i pissregn fristet ikke akkurat. I dag var saken en annen; nydelig sol, nesten skyfritt og temperaturen var fantastisk♥

Nå er det snart på tide å finne sengen, for det er en ny dag i morgen; og jeg har en liten følelse på at det kan bli hardt vær i natt. På vei hjem fra en liten tur i byen, så vi mørke skyer og lyn litt lengre borte. Det var ikke langt unna her, så kanskje det kommer hit – men hvem vet, kanskje det bare drar forbi? 





2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg