Kjøpt meg medlemskap!

Jeg har helt siden jeg og Daniel ble sammen, sagt at vi skulle begynne å trene sammen. Etter en liten stund, så skjønte jeg at det ikke kom til å skje så lenge vi bodde i Lakselv. Jeg bestemte meg dermed for at når vi flyttet sørover, da skulle det skje og nå er det altså skjedd. På onsdag i forrige uke ble vi medlem på et treningsstudio her i Kristiansand, og har allerede vært på tre treningsøkter. Dette er det første treningsstudioet jeg er medlem av, og jeg har aldri trent på studio før. Derfor har spesielt disse tre øktene vært til å teste og lære forskjellige teknikker og bli kjent med apperatene. 

Daniel er min personlige trener, så han presser og pusher på – resultatet blir at jeg er helt øm i kroppen og kjenner hver gang jeg rører meg at jeg har trent. Jeg har drevet med litt små trening hjemme, men det har absolutt ikke vært hardt. De hardeste øktene jeg har hatt er på skolen i breddeidrett timene, en sjelden gang. Jeg har alltid hatt lyst til å begynne med trening på denne måten, og nå har jeg endelig begynt. Jeg syntes det er utrolig artig, og gleder meg nesten litt til hver økt. Det er også utrolig gøy å gjøre det sammen med min kjære, jeg står ikke alene og kan ta snarveier. For det er utrolig lett å gjøre det når man trener alene. 

Lørdags kveld eller natt til søndag kan man kalle det, dro vi faktisk på treningsstudioet. Kvart over ti den kvelden dro vi for å gjøre en innsats, og vi trente i rundt to timer (klokken var da over tolv). Det var utrolig gøy, for etter å ikke gjort så mye på dagen og ligget mye stille – så var det faktisk utrolig gøy å røre kroppen på en annen måte. Det var jo heller ingen på studioet, og det gjorde det nesten enda gøyere.

Jeg gleder meg til å fortsette med dette, og se hvor det bringer. Kommer jeg til å bli helt hekta eller kommer jeg til å hate det etter hvert? Det får tiden vise, men nå digger jeg det! Jeg har dessverre ingen motivasjonsbilder fra treningen, eller noe fitnessbilder – så dere får bare et kjedelig og vanlig bilde av meg.. :p 

8 kommentarer

Siste innlegg