Plutselig var han borte

På veldig kort varsel var plutselig Daniel avgårde på jobb. For to dager sin fikk han beskjed, og allerede i morges dro han avgårde. Vi hadde ganske mange planer for de to kommende helgene, og plutselig ble det snudd helt på hodet. Jeg fullfører likevel helgas plan, om å reise en tur til Sandefjord. Jeg blir derimot å reise alene, og det var absolutt ikke en del av planen, men det går faktisk ganske fint. Jeg håper at selv om han er borte, klarer jeg å kose meg med det jeg skal gjøre denne helgen. Det kom på veldig kort varsel, så jeg har ikke rukket å omstille at jeg plutselig er alene for en liten stund.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en prøve, som var det eneste som sto på planen for i dag og det gikk strålende! Jeg besto den prøven med glans, og nok et arbeidskrav er gjennomført. Jeg er fornøyd. Tanken på at det kun snart er to uker igjen til eksamen begynner å slå inn, jeg kan ikke tro at denne tiden har gått så fort og nå nærmer det seg slutten! 

Veldig snart skal jeg vende nesen min mot Sandefjord, så får vi se hva helgen bringer. Håper alle får en fantastisk fredag, og kos dere max denne helgen!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg