Enkelte ting må ses direkte

I dagens samfunn kan man velge når man vil se favorittprogrammene sine, uansett hvilken tid på døgnet – om du abonnementerer på nettsider som kan gi deg dette; Netflix, Tv2sumo, Viaplay osv. Du trenger ikke lengre være redd for å gå glipp av noe, som man måtte før i våre eldre dager. Men det er enkelte ting jeg foretrekker å se live (direktesendt). 

Skal Vi Danse er et klassisk eksempel på noe jeg ikke ville akte å se dagen etter. Det har noe med stemningen som oppstår med ventingen på at programmet skal starte, og stemningen under programmet – å vil man få det med seg, må man faktisk legge av tid til det. Skal Vi Danse er fra den tiden der man var nødt til å legge av lørdags kvelder klokken halv åtte i september måned for å få det med seg, da mørket falt på hver kveld, man fant fram lørdagsgodtet, tente stearinlyset og samlet familien rundt tv-en. Dette er noe av det jeg husker best fra min barndom, og derfor kunne jeg ikke klart å se dette programmet dagen etter. Jeg følger den dag i dag heftig med på programmet, og gleder meg masse til i kveld! 

Liker du å se noe direktesendt eller ser du alt når du bestemmer det selv? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg