Lørdagskvelden uten sofa!

Hallo fra gulvet! Det er lørdagskveld, mørket et begynt å falle på utenfor vinduet og jeg og Benedicte ligger på gulvet å nyter kveldens episode av Skal Vi Danse. Som nevnt i overskriften er vi uten sofa, og derfor tilbringes kvelden på gulvet med puter. Før jeg kom hit solgte Therese sofaen, og de blir uten sofa en liten stund da deres nye sofa ikke er kommet enda.

For meg gjør dette absolutt ingenting, for det er litt sjarmerende å ligge på gulvet å se på tv. Etter at mamma og pappa skilte seg brukte jeg, pappa og lillebror mesteparten av fredags eller lørdagskvelden på nettopp gulvet. Ikke fordi vi manglet sofa, og jeg vet ikke helt hvorfor vi alltid brukte gulvet, men vi spilte millionær på stuegulvet. Millionær er nesten det samme som monopol, for de som ikke vet hva det er. Vi begynte etter middag, og spilte helt til vi ikke orket mer den kvelden eller til noen vant – det kunne vare helt til klokken ti og enkelte ganger klokken elleve. Så det å bruke gulvet vekker mange gode minner.

Nå er det reklamepause her i stua, så jeg valgte å komme innom for å si hei en siste gang for i kveld. Ser du på Skal Vi Danse? Og hvem er din favoritt? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg