Alone again

Disse tre dagene sammen med mamma har vært helt fantastiske og vi har funnet på så utrolig mye gøy. Etter skolen på mandag dro vi en tur til byen der vi gikk rundt for å se litt og kose oss på café før vi dro for å gjøre ukens mathandel. På kvelden dro vi til Odderøya for å se på den nydelige solen, og se den utrolige utsikten som er der. Jeg tror mamma elsket det, for det er jo fantastisk fint der oppe. 
I går ble det en skikkelig shoppedag! Etter skolen dro vi på sørlandssenteret for litt shopping og kos. Vi kom oss bare gjennom halve senteret før vi sa oss ferdige og utslitt som vi var, men fornøyd med det vi hadde funnet. Resten av kvelden ble brukt i sofaen♥

Jeg har gruet meg skikkelig til i dag, for i dag reiste mamma hjem til Finnmark. Gud, som jeg savner Finnmark.. Jeg har ikke vært alene siden Daniel reiste i begynnelsen av august, og når han reiste på fredag i forrige uke dro jeg til Sandefjord for å være med familien hans, samt mamma kom på søndag for å være med meg til i dag. Det er først nå jeg er alene, og jeg har gruet meg til denne dagen. Jeg kjente at når mamma dro, steg følelsen av ensomhet. Det er så vanskelig å beskrive hvordan det kjennes, for jeg er ikke vant til å være alene. Jeg er vant til å ha folk rundt meg hele tiden og da blir det veldig rart å være alene. 

Jeg skal heldigvis bruke denne alenetiden godt, for jeg har en innlevering til i morgen. Jeg skal også ta igjen litt skolearbeid som jeg ikke har fått gjort disse dagene – jeg har valgt det selv siden mamma ikke skulle være her så mange dager. Jeg kan også gjøre skolearbeid med god samvittighet da det regner ute, hah! Jeg har ganske mange dager til å ta igjen det tapte, så har ikke dårlig samvittighet for å velge bort skole for å være med mamma♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg