Uke 39 – uken som gikk..

Ukens sang: Sofia Carson feat. Alan Walker – Back to beautiful. 

Ukens middag: Pastasalaten jeg lagde på mandag. Mmm, den var god! 

Ukens cravings: Sjokolade! Å da spesielt kjeks med sjokoladebiter. Mmm!♥

Ukens humør: Humøret mitt har vært litt veldig dårlig denne uken, men jeg tror ikke det har noe annen sammenheng enn at det er mensenuka som har litt skyld i det. Når helgen kom ble alt bedre, og humøret lyste opp. 

Ukens nedtur: At det har regnet så sykt mye denne uken. Den eneste lille glimten av solen vi fikk, i nøyaktig en halv time, måtte jeg stå ute og nyte det med en kopp te i hånden.

Ukens høydepunkt: Daniel kom hjem denne uken, i går faktisk. Jeg kjente hvor glad jeg ble av det, og nå føler jeg meg som verdens lykkeligste og heldigste jente. 

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg