Høstferie – minus ferien

Mange har i disse tider høstferie. Jeg er så heldig som er av de få som ikke har det, men jeg har lesedager helt fram til torsdag, så jeg har ingen skoledager, og på torsdag har jeg høstens første eksamen. Fredag har da fri, så det blir på en måte en høstferie – bare trekk fra ferie. 

Vi satt oss i bilen på søndag, og startet dermed til Sandefjord. Her skal vi være fram til i morgen, for da er vi nødt å kjøre tilbake til Kristiansand. Etter jeg har fullført høstens eksamen starter vi tilbake til Sandefjord (på torsdag). Jeg føler det blir veldig mye kjøring denne uken, men det gjør meg egentlig ingenting. Vi er så vandt til å kjøre kilometer på kilometer, og det er alltid koselig å kjøre langt♥ Selv om veien mellom Sandefjord og Kristiansand er ufattelig kjedelig! 

Nå skal jeg prøve å lese videre til eksamen. Det er ufattelig kjedelig, men det må gjøres – spesielt når denne eksamen er helt uten hjelpemidler. I morgen tar vi båten over til Sverige en tur, og selv om jeg er blakk slipper jeg ikke unna – Daniel ville så veldig gjerne ha meg med, så hvorfor ikke. 


/Forelska meg helt i den jakka der, men… #fattigstudent

4 kommentarer

Siste innlegg