Dette skal jeg gjøre når jeg reiser hjem!

Nå begynner julen å nærme seg, og da skal vi reise hjem til Finnmark. Jeg gleder meg ufattelig mye, for jeg har ikke vært hjemme i Finnmark siden begynnelsen av juli. Det skal bli så deilig å bare komme hjem, til alt det kjente og kjære. Å dette gleder jeg meg ekstra til jeg kommer hjem.

Spise egg og bacon baguette. Herregud, som jeg savner den sykt gode baguetten på Esso i Lakselv! Maten på bensinstasjonene kan ikke sammenlignes her nede, og jeg syntes maten som lages nordpå på bensinstasjoner er MYE bedre. Veldig rart, egentlig. 

Kjøre bilen min. Hver gang jeg har sett en BMW E46 her nede, har jeg bare lengtet hjem til bilen min. Den er så mye bedre å kjøre enn bilen vi har her, men jeg overlever med den også – for jeg kjører jo kun den når Daniel ikke er hjemme. 

Ri igjen. Jeg har ikke ridd siden jeg reiste hjemmefra, og det begynner å bli en god stund siden altså! Jeg savner virkelig hesteryggen, og blir nesten litt lei meg når jeg ser ridevideoer på instagram. 

Kjøre turer til kjente steder. Når vi bodde hjemme dro vi hver eneste dag på en liten kjøretur, noen dager lengre enn andre. Dette er noe jeg virkelig skal gjøre når jeg kommer hjem igjen.♥ 

Dra til Finland og spise burger. Burgeren over grensen til Finland er fantastisk nydelig. Det er virkelig en burger jeg ikke går lei av! 

Scooter og snø. Nå kan ikke jeg akkurat spå om det blir snø når vi kommer dit, men det burde det være – så jeg setter det på lista likevel. 

Men mest av alt, gleder jeg meg til å treffe familien min igjen♥ Det skal bli så deilig å bare besøke alle, og spesielt de jeg ikke har sett siden begynnelsen av juli. Etter at jeg møtte mamma etter en god stund, føltes det helt fantastisk, men også veldig rart. Det var en merkelig følelse, etter så lenge borte fra hverandre så føltes det uvirkelig egentlig. Så jeg lurer på hvordan det blir å faktisk komme hjem til alt det kjente og kjære, for jeg er helt ærlig ikke blitt helt vandt til å tenke at her nede er hjemmet mitt og det er her jeg bor. 

MEN JEG GLEDER MEG TIL Å REISE HJEM!♥

2 kommentarer
    1. God tur hjem! Savner Finnmark veldig selv! Bodde i Gjesvær, Tana og Honningsvåg de årene før jeg ble 17 år. Det er utrolig fint nordpå! Har veldig hjemlengsel <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg