Spørsmålsrunde!

Det er en liten stund siden jeg har hatt spørsmålsrunde nå, så jeg tenkte å kjøre i gang en ny runde! Er det noe du lurer på, spør i vei! 
Du kan spørre om kleine ting, noe alle lurer på eller kanskje ting du vil vite av ren nysgjerrighet – det er ingen hindringer! Så skal jeg svare så godt jeg kan♥ 

Vet du ikke hvordan du gjør det? Slik gjør du: 

  1. Nederst i innlegget finner du knappen “kommenter.” Trykk på den for å komme til der du kan legge igjen en kommentar. 
  2. Skriv spørsmålet inn i kommentarfeltet, det er frivillig å fylle inn e-postadresse eller navnet. 
  3. Bruk knappen “Send kommentar” for å gjøre ditt spørsmål synlig for meg og andre. 

Nå kan du bare sette igang og spør i vei! Jeg svarer på spørsmålene om jeg får inn nok spørsmål.♥


// Floydbukse fra BlikkBoks, Topp fra New Yorker, Jakke fra Gina Tricot og klokke fra Daniel Wellington.

3 kommentarer
    1. 1. Kan du vise hvordan det ser ut der du bor? Interiør og greier
      2. Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste?
      3. Tror du at du noen gang kommer til å gifte deg med din nåværende kjæreste?
      4. Kommer dere til å få barn ilag om dere får muligheten?

    2. Hvor ser du for deg å bo «når du blir voksen»?
      Hvor mange barn vil du ha? Vil kjæresten din ha like mange?
      Hvordan land kan du tenke deg å besøke?
      Trener du mye?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg