På Snapchat!

Nå tenkte jeg å dele ukens Snapchat-poster. Jeg er veldig aktiv på Snapchat i perioder, og denne uken har jeg hatt en skikkelig Snap-uke! Andre uker har jeg faktisk ikke tid til å snappe, eller gidder jeg rett og slett ikke. Enkelte perioder har jeg helt andre prioriteringer, og da kan jeg la telefonen min ligger overalt uten å tenke på varslene eller det å dokumentere alt. 

Vil du følge med på mitt litt merkelige liv, utenom bloggen? → Miniaikio på Snap♥


// Minner om spørsmålsrunden som foregår akkurat nå! Vil du stille spørsmål i dette innlegget? Merk SR♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg