Ukens spennende element

I går hadde jeg en studiedag, der det første arbeidskravet skulle leveres inn. Arbeidskravet som handlet om innsyn i postjournaler, det var veldig interessant og fantastisk deilig å bli ferdig med det også. Da jeg hadde levert det inn dro jeg og Daniel en tur til Sørlandssenteret for ukens handel, før vi dro til byen på en utrolig koselig kafé. Denne kaféen er blitt min favorittkafé!♥

Denne uken skjer det så utrolig mye gøy. I morgen skal journalistklassen i rettsak! Dette er utrolig spennende, og kanskje det mest spennende som skjer denne uken. Vi har et arbeidskrav om å følge en rettsak, og skrive en kort sak på det. Dette er noe jeg har gledet meg mye til, men jeg gruer meg litt da det byr på en del jobb i ettertid. Jeg har veldig liten tid til det skal leveres, for jeg har mye annet som skal foregå i mellomtiden. 

I dag har vi gjort oss klar for morgendagens rettsak. Jeg har aldri vært i en slik setting før, så jeg er veldig glad for leksjonen om hvordan man skal oppføre seg i en rettsak. Så nå blir det spennende å gå på tingretten i morgen tidlig, notatblokken er klar! 

// Minner om spørsmålsrunden som foregår akkurat nå! Vil du stille spørsmål i dette innlegget? Merk SR♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg