Uke 44 – uken som gikk…

Ukens sang: MØ – When I was young. 

Ukens middag: Tandori! 

Ukens cravings: Subway baguette ♥.♥

Ukens humør: Denne uken har humøret mitt vært litt rart, noe jeg ikke helt kan sette fingeren på. Men for å gi dere en forståelse for noe hvert fall, så har humøret mitt vært ganske bra egentlig. 

Ukens nedtur: Jeg har følt meg veldig, ikke alene, men kanskje mer tom. Hver gang Daniel er borte, så føler jeg meg bare tom. Jeg hater den følelsen, og det er min største nedtur denne uken. 

Ukens høydepunkt: Det å tilbringe helgen sammen med familien her i Sandefjord, det har virkelig hjulpet masse for meg og jeg føler meg virkelig som en del av denne gjengen. Bare det at jeg kan dra hit, selv når Daniel ikke er her og bare tilbringe tid sammen med familien hans♥

Ukens favorittbilde: 

4 kommentarer

Siste innlegg