Nyter dagene!

På fredag kjørte jeg til Sandefjord for å være med familien til Daniel, for jeg syntes det er uhyrlig kjedelig å sitte i Kristiansand alene når jeg har mange fridager etter hverandre. Det var utrolig deilig å se gjengen igjen, og jeg har savnet de skikkelig. Jeg og Roman ble sittende til klokken elleve å se julefilm, mens Therese var på jobb og Benedicte hadde besøk. Filmen var sykt bra, forresten. 
På lørdag ble det mye familiekos. Jeg, Roman, Therese og Julie gikk ned til butikken for å handle inn til helgen middager. Senere på kvelden ble det kos foran tv-en med Skal Vi Danse og enda en julefilm – samt ost, kjeks og druer, mmm!♥ Jeg og Benedicte har dessuten spilt masse kort denne helgen. Søndag var en veldig slapp dag, der de fleste av oss lå å sov eller så på tv. Jeg hadde hatt mareritt hele natten, som gjorde at jeg helst bare ville ligge i sofaen hele dagen og døse. 

I dag har stort sett dagen bare gått til en rolig morgen, og litt små ting sammen med Therese. Vi har blant annet vært på kafé og gjort unna litt julehandel. Det har alt i alt vært en utrolig flott dag, til tross for hvilken dag det egentlig er i dag..♥

I morgen vender jeg nesen tilbake til Kristiansand, da jeg skal gjøre meg klar for dette emnets eksamen som foregår denne uken. Denne uken er det nemlig finale for emnet vi har holdt på i rundt fem uker, og vi har hjemmeeksamen. Den går over to dager, og den skal leveres akkurat før jeg må hente Daniel på flyplassen. Så flaks kan man altså ha! 

God mandag alle sammen!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg