Jeg er ferdig med eksamen!

Altså, disse to dagene har vært sinnssyke. Jeg har gått klødd meg i hodet, bladd i bøker og søkt på nett for å finne stoff som kunne hjelpe meg i oppgavene. Nå som jeg har opplevd hjemmeeksamen og dens form, foretrekker jeg faktisk den vanlige «skoleeksamen». Ja, det er greit at det er helt jævlig når du sitter der, men å ha en eksamen over to døgn er nesten enda jævligere. Den ligger å bryner over deg fra start til slutt, og du får ikke fred. Jeg er helt utslitt og jeg er så evig takknemlig for at det nå er over..!

Jeg har levert eksamen, det er ingen vei tilbake og det må faktisk bare gå som det går. Jeg har gjort mitt beste disse to dagene, og det er ikke verdens undergang. Ja, jeg hadde panikk på om jeg svarte på det oppgaven spurte om, og for gudsskyld så håper jeg det. Men nå er faktisk det hele over, jeg er ferdig! Jeg kan endelig nyte livet igjen! I går var jeg knapt ute av huset, men nå – jeg er fri !!

Nå skal jeg bare nyte resten av dagen, slappe av og ikke tenke mer på skole! Den beste tingen med eksamen, er når du har levert og kan lukke alle faner, rydde vekk rotet og alle bøkene! For en herlig følelse.

Ha en nydelig fredag alle sammen!❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg