Disse barneseriene…

… så jeg på når jeg var liten! Jeg elsker å mimre tilbake til barndommen og alt man pleide å se på som barn. Dagens barntv er jo helt annerledes i forhold til da jeg vokste opp, og se utviklingen gjennom årene er spesielt. 

Postmann pat! 

En serie fra jeg var mye mindre, og var populær spesielt på barnetv klokken seks. Jeg husker ikke mye fra selve serien, men jeg husker når postmann Pat kjørte rundt i bilen sin, og møtte på innbyggerne. Han hadde som regel alltid noe han måtte løse, ikke bare levere posten. 

The Saddle Club

Hver gang jeg var hos bestemor, så jeg nesten alltid på dette programmet. Det var stort sett det som gikk på tven når jeg var der og jeg elsket det. Jeg har sett litt av alle sesongene, da nesten ingen av episodene gikk i rekkefølge den gang. Interne kriger, krangler og en god dose hest♥

Totally spies! 

Favoritt programmet til meg og en venninne. Hver gang vi kom hjem fra skolen, og det gikk på Disney Channel var det et must å se det. Vi satt foran tv-en og diskuterte hvem av de vi ville være under den og den episoden, mens vi spiste maten vi hadde laget. Vi laget alltid oss litt mat når vi kom hjem fra skolen, så vi kunne se på tv :p 

Winx club

Hver lørdags morgen gikk det flere programmer som jeg var fast følger av. De hadde faste tider de kom på tv2, og jeg sto opp tidlig for å få med meg alt. Winx Club var en av disse programmene, og har sett mange sesonger av det. Jeg syntes jo også at de bare ble finere og finere for hver sesong, hah :p 

Kim Possible

Hvem så vel ikke på dette programmet som liten? Det var noe jeg alltid så på når jeg kom hjem fra skolen, for det kom alltid på tven når jeg kom hjem. Fast sendetid. 

Horseland

Dette var også et program som kom på lørdags morgen, og det var nok favorittprogrammet mitt av alle lørdagsprogrammene. Jeg elsket jo figurene og handlingene i de forskjellige episodene. Nå skal det også sies at jeg har sett gjennom alle episodene jeg har kommet over, denne sommeren. Jeg måtte se hvorfor jeg egentlig likte det så godt, og jeg må si at jeg skjønner hvorfor jeg digget det som barn. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg