Konkurranse!

Nå tenkte jeg å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Nemlig kjøre i gang en liten konkurranse! På bildet over er tingene du kan vinne – en maskara fra Yves Rocher og to telefondeksler til iPhone 6/6s. Maskaraen er fra mitt favoritt merke, og jeg alle maskaraer jeg har er fra nettopp dette merket – jeg tester forskjellige typer nesten hele tiden og får nye favoritter hele tiden. 

Å det eneste du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er; 

  1. Like facebook-siden min som du finner HER. (Øker vinnersjansen!)
  2. Skrive et positivt ord om deg selv i kommentarfeltet på dette innlegget. 
  3. Legge igjen hvor jeg skal kontakte deg hvis du skulle være den heldige. 

Konkurranse varer til 30. november (torsdag)!! og premien blir sendt i posten. 
Har du ikke iPhone 6/6s? Hva med å gi den i julegave eller gave til noen som har en slik? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg