Utsatt for julevasken!

Disse dagene har jeg brukt flere timer på øvingen mot eksamen som nærmer seg med stormskritt. Jeg har jobbet med sikkert rundt 40 oppgaver knyttet til dette emnet, uten å svart på alle oppgavene enda, er jeg oppe i 19 sider med oppgaver og svar. Noen korte, og noen lange svar. Oppgavene er null problem, men så kommer lesingen da.. 

Jeg har fem faner oppe med forskningsrapporter på mellom 8-19 sider, og én oppe med et kompendium på 44 sider. Jeg har ikke tenkt å lese grundig gjennom alle, men litt overflate lesing på noen av forskningsrapportene. Problemet er at jeg aldri får fred. Hver gang jeg prøver å lese og havner i et dypt fokus, blir jeg bestandig avbrutt av en over-ivrig kjæreste som braser inn i mitt territorium og ødelegger idyllen min med forklaringer på hva han skal gjøre med bilen og ting han vil vise meg. Å poff, så var fokuset borte!

Nå har jeg hatt en dag “off” eksamenslesing fordi vi har brukt timene i bilen på vei til Kristiansand, utpakking og innpakking, handling og diverse. Nå på kvelden var planen å legge meg under pleddet med macen på fanget, og lese litt gjennom alt jeg har oppe. Men vet dere hva? Daniel har gått vaskeamok.. Å jeg blir stadig avbrutt med “kan du flytte deg dit?” og en støvsuger som suser rundt ørene mine. Jeg har nå offisielt mistet fokuset. Jeg prøver på nytt i morgen.. Kanskje å låse seg inne på badet kan funke?

Altså, jeg klager ikke på at gutten tar resten julevasken her i gården, det passer bare litt dårlig 😉 
Men det skal sies at det ble veldig rent her da! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg