Romjulen

Denne romjulen har vært utrolig travel, sånn egentlig. Julaften var helt fantastisk og det var jo ufattelig koselig. Friperioden min varte ikke så fryktelig lenge, for 2. juledag var det avgårde på jobb og har hatt jobbdager siden det. Vi har sovet til lenge på dagen, og nesten rett avgårde på jobb når man sto opp. Derfor mitt fravær denne uken. I går hadde vi varetelling, så da måtte jeg opp tidlig på jobb – positive med det var jo at jeg faktisk fikk hele kvelden til å gjøre andre ting. Vi dro en tur til Finland for å spise den beste burgeren, og besøke pappa før de startet avgårde for å feire nyttårsaften som er i morgen. 

I dag har jeg også jobb, men ikke før klokken nærmer seg seks. Vi hadde derfor hatt god tid til å faktisk dra på en liten scootertur, og det var ufattelig herlig å få kjørt igjen! Det at jeg ikke får brukt vinteren bak styret på scooter er utrolig trist.. Det kommer jeg virkelig til å savne denne vinteren, og de neste vinterne fram til vi flytter oppover igjen. Jeg skal nok overleve, men det blir trist. Nå venter jeg på middag, før det bærer avgårde på nest siste vakt – min siste er i morgen. 

Nå er det heller ikke så veldig lenge til vi starter sørover. Skolen begynner snart og det er bare å forberede seg på noen hektiske måneder – journalistikk 2 skal bli litt av et emne, og det blir spennende å se hvor dette bærer (: 

Ønsker dere et veldig godt nytt år!♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg