Videoredigering

Denne skoledagen har vært utrolig lang, selv om den kun varte til klokken 14 (jeg ble litt lengre da). Vi har holdt på med så mye, og har hatt så mye å holde kontrollen på. I dag har vi holdt på med bloggpost 4, som er en del av bilde- og videomappen vår, og den handler om videoredigering. Det har betydd at vi må lage en egen liten sak, som vi kan redigere og bli en fullverdig sak som skal legges ut på bloggen (ikke denne). Det betyr igjen at vi må lage en sak, filme og intervju før vi kan begynne redigeringen før man spiller inn reporteren nede i redigeringsrommet. Det er mye ganske mye jobb for noe veldig lite egentlig. 

Jeg ble ikke ferdig i dag, og det betyr at jeg må ta det igjen på et senere tidspunkt. Det er noe som virkelig ikke beroliger tankene mine, men jeg skal prøve å ta litt igjen etter skolen i morgen. Jeg har ikke så mye igjen heldigvis, kun noen små justeringer og små klipp som må filmes og legges inn. Det er ikke mye jobb, men det er nødt til å gjøres. Pluss at den selvfølgelig må lagres, publiseres på youtube og legges inn på bloggen. 

Ellers i dag har vi vært utrolig effektive – trent, spist middag, vært en tur i byen, vært innom biltema og nå skal vi se dagens serier før jeg finner sengen. I morgen er en ny dag, med nye oppgaver og utfordringer.! Ha en flott kveld videre♥


//Innspilling av “reporter” stemme til saken :p

! Minner om konkurransen som foregår akkurat nå. Den avsluttes på fredag, så om du vil delta må du gjøre det innen da – for å delta og mer info klikk HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg