Kinodate

For en tung dag det har vært i dag. Det å være 60 stykker i et rom når man har hodepine, er ikke veldig gøy. Vi har i dag begynt praksisperioden vår, som skal vare de neste fire ukene. Jeg håper for all del at jeg ikke blir syk denne praksisperioden, for jeg var syk under hele forrige praksis.. Tviler på at det er samme opplevelse i frisk tilstand. 

I dag har jeg og Daniel faktisk vært på kino! Vi er egentlig veldig sjeldent på kino, så når vi finner filmer vi faktisk skal se – så går vi på kino. Dagens film, JUMANJI: Welcome to the jungle, syntes jeg var utrolig bra, og enkelte scener holdt jeg på å falle av stolen i latter. Denne filmen er noe jeg aldri har sett før, og den var jo utrolig bra lagd (syntes jeg) – både action og komedie. Digget den. 
Kinodatene stanser ikke der, for jeg gleder meg selvfølgelig til den siste filmen av Fifty Shades i februar! Jeg har gledet meg som en liten unge, helt siden jeg fikk se traileren til Fifty Shades Freed og jeg skal virkelig ikke gå glipp av den filmen. Jeg har sett begge de tidligere filmene, samt lest noen av bøkene som hører til.

Går du mye på kino?♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg