Uke 4 – uken som gikk..

Ukens sang: Albin Jfalk – I wouldn’t mind♥

Ukens middag: Tacobaguettene på torsdag! Herregud, det var faktisk utrolig godt♥

Ukens cravings: IsTe med isbiter! Vi har dessverre ikke så mye IsTe lengre, men det er fryktelig godt! 

Ukens humør: Humøret denne uken har vært veldig bra, og jeg er stor fornøyd.♥

Ukens nedtur: Jeg tror ikke det er noen nedturer denne uken, faktisk. Det har egentlig vært en veldig bra uke! 

Ukens høydepunkt: Alt det vi har fått gjort med bilen min!♥ Vi har fått vasket den skikkelig, skiftet bremseveske og nå holder Daniel på med lysene mine. 
Det som også er en del av høydepunktet denne uken er at vi har fått oss ny sofa! Jeg elsker virkelig den nye sofaen vår♥

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg