Januar: serier

Nå er januar snart over, og denne måneden har jeg fulgt med på mye som går på tv, føler jeg. Derfor tenkte jeg å gi dere en liten titt i hva jeg følger med på. Er dette noe du også følger med på? 

Den Nakne Sannhet

Jeg hadde egentlig ikke planer om å se dette programmet, men når jeg så første episode ble jeg jo helt hekta. For en bra serie! Det er litt spennende å høre om folks kjærlighetsliv, og det man kan kjenne seg igjen i. Man er virkelig ikke i alene om hvordan man kanskje føler. 

Farmen kjendis


Bilde: HER.

Enda et program jeg egentlig ikke hadde planer om å se, før det begynte. Da fikk jeg plutselig lyst å følge med. Det er kanskje ikke like bra som forrige sesong, men jeg henger med og liker den underholdningen det gir meg. Martine, Frank og Stian “Staysman” er mine favoritter, selv om Frank kan være en dust noen ganger. Erlend Elias har aldri vært en favoritt, men måten han oppfører seg liker jeg – det at han er den eneste som faktisk tar initiativet til å skvære opp er litt sykt egentlig, men derfor syntes jeg det er utrolig bra at han gjør det! 

Sophie Elises Verden 


Bilde: HER

Når jeg fikk greie på at Sophie Elise skulle ha sin egen tv-serie tenkte jeg at det måtte jeg jo bare få med meg. Helt ærlig, så syntes jeg bloggerne var bedre. MEN jeg ser fortsatt på serien, og følger med på hver episode som kommer. Hittil er det ikke så bra som jeg hadde håpet, men vi får se hva det bringer videre. Jeg digger Sophie, og jeg er imponert over hva den jenta får til – for selv om hun bryr seg om utseende, sminke og slikt, så viser hun at slike folk faktisk kan bry seg om viktige ting også. 

Life Of Kylie


Bilde: HER.

I høst jo denne serien ut, men jeg har ikke begynt å se den før nå. Dette er noe i den samme duren som The Kardashians, men bare med Kylie – og Kylie er jo min favoritt av søstrene. 

Brøyt i vei 


Bilde: HER

Jeg har fulgt med på Brøyt i vei siden første sesong, og nå har det begynt å rulle på NRK igjen med sesong 3. Det er litt gøy å se hvordan brøytebilsjåførene egentlig jobber, og det er jo gøy å se på dårlig vær. Hvert fall siden jeg nå er her sørpå, og ikke får oppleve den type uvær.

 

I tillegg følger jeg fremdeles med på Home And Away, og litt The Kardashians.♥ 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg