Selfie perioder

Når det kommer til sosiale medier, så har jeg i det siste postet mindre bilder av meg selv – og heller av vakre motiver. Den siste tiden har jeg brukt utrolig lite tid på å ta bilder av meg selv, både med speilrefleksen og telefonen min. Det har dere kanskje lagt merke til her på bloggen. Jeg er i den perioden der jeg ikke bryr meg, eller gidder å gjøre en innsats for å publisere noe på sosiale medier. Jeg kan tenke på at jeg skal ta et slik eller slik bilde, men det blir aldri noe av når jeg glemmer det. Jeg har perioder der jeg tar bilde av meg selv hele tiden, mens andre perioder der jeg ikke gidder.

I dag har vi vært en tur i byen og på Sørlandssenteret. Det var litt kaldt i byen med vinden, men friskt var det. Planen videre er veldig enkelt: middag, slappe av, trene, slappe av. Hah! Jeg elsker helger, da kan gjøre akkurat hva jeg vil på dagen♥ Nå skal jeg bare nyte mine to dager i frihet, så får dere kose dere resten av helgen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg