20 random spørsmål

1. Liker du spagetti? Ja. 

2. Hvilken er tannbørsten din? Rosa, trur jeg, hah! 

3. Hva gjorde du klokken 09.00? Da tror jeg akkurat vi var ferdig med morgenmøtet i redaksjonen vår, og gikk i gang med arbeidet. 

4. Hva er din beste egenskap? Du det vet jeg faktisk ikke.. 

5. Det siste du spiste? Gratislunsjen på skolen, pasta var det i dag, med salat. 

6. Hvem fikk du sist melding av? Mamma, hun skrev et hjerte etter at hun hadde sagt natta til henne. 

7. Hva er det 22. bilde på telefonen din? 

8.Hvordan te liker du best? Blue fruit tea fra Lipton og Black tea Forest fruit fra samme merke. 

9. Drikker du med sugerør? Av og til, det er best til brus syntes jeg. 

10. Hva var det siste du postet på facebook? Jeg delte en video fra Sørnett. Men det siste jeg selv postet er når vi var på vei hjem fra Lakselv ” Teller sauer sammen Daniel i Sandefjord.”

11. Hva skal du i kveld? I kveld tror jeg at det blir litt tv-titting, så blir det forhåpentligvis litt trening også. 

12. Hva er til venstre for deg? Et vindu, med utsikt til en busk og litt biler. 

13. Dagens middag? Nachos ♥.♥

14. Det siste du kjøpte? Ukens handelen vår på mandag, det var vel rundt 250 kr. 

15.Favorittserie akkurat NÅ? Denne uken er det Farmen Kjendis, fordi det er finaleuke. 

16. Hva er din favoritt lukt? Lukten av Daniel, litt sært, men ja. Bortsett fra det er det lukten av vanilje jeg liker best. 

17. Noe du savner? Finnmark..

18. Stjernetegnet ditt? Løven. 

19. Basseng eller hav? Basseng. 

20. Hva skal du gjøre i morgen? I morgen skal jeg først på skolen, ha et intervju og filme til tv-reportasjen jeg holder på med. Før vi kjører til Sandefjord for helgen♥


Se såå søt♥

 

4 kommentarer

Siste innlegg