Det har vært utrolig gøy!

Nå er det virkelig ikke lenge igjen av praksisen. For min del er den egentlig over, da jeg er ferdig med sakene mine og det er tv-sending i morgen. Alt er ferdig og klart for morgendagen, som er siste dag. På fredagen er det bare oppsummering fra hele praksisen, og en liten feiring med at vi har gjennomført hele praksisen.

Denne praksisen har vært ufattelig slitsom. Det har vært tungt, og krevende å få tak i alle personer man skal ha tak i. Jeg har kommet flere ettermiddager hjem med vondt i hodet og helt uslitt. Jeg har dratt på skolen flere morgener dødstrøtt. Men, jeg syntes det har vært lærerikt og gøy. Det har vært spennende å få jobbe med forskjellige saker, på forskjellige plattformer.

Det har vært gøy å «konkurrere» litt med noen av de største mediehusene i Kristiansand. Selv om kanskje folk ikke har lest på vår nettavis, så vet jeg at for eksempel FVN (fædrelandsvennen) følger med på oss og det vi gjør. Å det er det som er gøy! Å litt skummelt.. Med litt hjelp fra veiledere og teknikere, så har vi, studentene, drevet en hel nettside – med alt fra nettsaker til tv- og radiosendinger. Det er det som gir meg mestringsfølelse og som gjør dette utrolig gøy!

Men heldigvis er det over for denne gang.😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg