Uke 7 – uken som gikk..

Ukens sang: Hailee Steinfeld, BloodPop® – Capital Letters. Når jeg hørte den på filmen Fifty Shades Freed, så måtte jeg bare finne den sangen på Spotify. Jeg ble helt hekta på den sangen.

Ukens middag: Laks og pasta er en sikker vinner denne uken. Den var fantastisk god, takket være Daniel!😍

Ukens cravings: Sjokoalde.. Det er den tiden i måneden.

Ukens humør: Denne uken har humøret vært en liten blanding av irritasjon og godt humør. Ikke så aller verst, men det kunne vært bedre!

Ukens nedtur: Det å måtte være uten bil én uke. Det har spart meg litt dieselpeng, men likevel. Det har vært litt kjipt. Nå er den heldigvis på veien igjen!😍

Ukens høydepunkt: Det å faktisk være ferdig med januar praksisen! Vi har holdt på i én måned, men nå er det endelig over! Det kan være så gøy det vil, men det er deilig å faktisk være ferdig med en ganske så slitsom periode av studiet. Kanskje jeg får sove litt normalt fremover.😴

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg