Lenge siden sist

For et nydelig vær det er i dag! Det er nesten vindstille, solen står høyt på himmelen og gradestokken er helt oppe i fire grader. I dag er planen bare litt mer eksamenslesning, så skal jeg og mamma ta oss en tur til sentrum for å gjøre noen små ting. 

Nå som jeg er her oppe i Nord for et par dager, har jeg bestandig ting jeg har lyst å gjøre. I går tok jeg meg tiden til å dra innom stallen for å hilse på min beste hestegutt, Eemil. Jeg fikk ridd også, og det er første gang siden i høst. Jeg har ikke sittet på hesteryggen siden jeg var her i høst, og det er jo rundt et halvt år siden. Jeg merker at det er lenge siden jeg har ridd, for det var merkelig å ri igjen, pluss at jeg har veldig vondt i rumpa i dag. Etter en velfortjent dusj dro jeg og pappa en tur på kafé, der vi møtte mange kjente fjes. Jeg fikk i meg litt mat og en herlig kakao før det bar hjem til litt eksamenslesning. 

Denne uken, på torsdag, har jeg eksamen i presseetikk og medierett. Derfor er jeg bare her noen dager. Emnet er veldig krevende i seg selv, men vi må faktisk skrive forhånd under denne eksamen også. Det gruer jeg meg veldig til, for sist vi skrev forhånd var eksamen før jul og jeg fikk krampe i hånden. Det er ikke slik at jeg kan slappe av i hånden når jeg skriver, for det skal faktisk gå gjennom tre ark og da må man ha trykk på pennen. Da blir man utrolig fort sliten og hånden verker! Så det gruer jeg meg litt veldig til.. 

God tirsdag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg