Roadtrip

De siste to dagene har jeg virkelig tatt bilturene mine til litt nyere høyder. Vanligvis kjører jeg ikke så langt – eller kjører ikke i det hele tatt – når Daniel ikke er hjemme, men nå har jeg virkelig sust rundt. 
I går tok jeg turen til Lillesand, der jeg bare kjørte litt rundt og gikk litt langs bryggen. Det var utrolig fint vær, men vinden var litt sur. Jeg kom meg derfor videre til Birkeland, og derfra var det ikke langt hjem. Når jeg kom hjem gikk jeg faktisk rett og la meg. Jeg fikk kanskje ikke sove med engang, men jeg sovnet til slutt. 

I dag tok jeg turen til Arendal og Grimstad. Jeg tror jeg surret rundt i Arendal én time, der jeg blant annet gikk på Amfi og litt i sentrum. Vinden var ikke like kald i dag, og gradestokken har krøpet helt opp til 16 grader. Nydelig♥ I Grimstad ble jeg kanskje en halv time, før jeg tok turen innom Sørlandssenteret på vei hjem. 

Dere tenker kanskje hvordan jeg kunne ha rukket å kjørt én time, vært i Arendal én time, kjørt til Grimstad, vært der en halv time, kjørt til Sørlandssenteret og hvert der litt før jeg nå er kommet hjem – og det før klokken er to? Vel, jeg sto opp ganske tidlig i dag, så jeg var ute av døren og på vei til Arendal allerede klokken ni i morges. Jeg har ikke fått sove noe særlig i natt, så jeg regner egentlig med at det blir ganske tidlig seng på meg i kveld. 


Lillesand♥


Arendal♥


Grimstad♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg