Uke 16 – uken som gikk..

Ukens sang: John De Sohn, Roshi – Standing When It All Falls Down (Piano version). 

Ukens middag: Vi hadde en utrolig koselig bursdagsmiddag for kona til Daniel´s far på Gobiten i Lakselv. Der ble det biffsnadder på meg, og det var faktisk ganske godt♥

Ukens cravings: Jeg har faktisk ingenting her denne uken.. :p

Ukens humør: I begynnelsen av uken var humøret egentlig ganske greit, men så kom torsdag og da gikk alt rett vest. Dette er en av de få tilfellene det siste året at jeg har vært så langt nede som jeg har vært de siste dagene. Håper neste uke blir noe bedre! 

Ukens nedtur: Det var å måtte reise fra Lakselv. Jeg hadde overhodet ikke lyst til det, men eksamen måtte jeg ta.. sååå da ble det bare sånn. 

Ukens høydepunkt: Det må jeg faktisk si er de samtalene jeg har hatt med mamma når jeg har vært lei meg og virkelig trengt å bare utløpe tårene, sinne og tristhet til noen som lytter. Hver gang jeg har følt jeg har mistet meg helt har jeg ringt mamma, og det har vært så utrolig godt alle gangene. Det har lettet litt på enkelte ting.♥

Ukens favorittbilde: 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg