Outfit 290518


I dag gikk jeg all in på mitt hvite antrekk, og det eneste som er svart med dette antrekket er solbrillene mine og klokken. Jeg føler meg veldig komfortabel i hvit, og jeg blir glad når jeg går i lyse klær.

I dag er det litt grått vær for andre dag denne måneden. Jeg er sjokkert over hvor varmt det har vært i mai dette året, og det er jo langt i fra det jeg er vandt til. Jeg tror nesten det skal bli godt å komme meg til nord der det bare er rundt 10 grader. Her derimot er det 22 grader og overskyet. 

Det går veldig bra med oppgaven min, jeg har skrevet utrolig mye og har allerede hatt mine to intervjuer. Jeg har skrevet store deler av saken ferdig, så nå mangler jeg bare litt justeringer, intervju fem på gaten til radio og skrive rapporten som skal leveres sammen med dette. Jeg har hatt skikkelig motivasjon til å gjøre dette fort ferdig, men også fordi jeg ikke har så veldig mye annet å gjøre om dagene. Hittil så går det veldig bra! :p 

4 kommentarer

Siste innlegg