Vent, hva sa du?

Nå er jeg så og si ferdig med prosjektet mitt. Jeg er utrolig stolt over meg selv! Det er én uke til fristen, og jeg er allerede ferdig. Jeg begynner å tru at jeg ikke har gjort det riktig for at det bare har tatt én uke å gjennomføre dette, eller om jeg bare har vært sikkelig heldig med å klare å få intervjuene mine så tidlig at jeg har klart å bli ferdig så fort. For det er jo som regel det som tar tid, å få tak i folk som har tid til intervju, og her var jeg jo ekstremt heldig. Samtidig har jeg jo jobbet nesten hele døgnet med oppgaven, siden jeg ikke har hatt så mye annet å holde på med. Det eneste jeg mangler med denne oppgaven nå er tittel på saken. 

Jeg har valgt å ikke levere selve oppgaven før kanskje mandag i neste uke. Nettopp fordi da kan jeg nå legge den litt vekk og ta den opp igjen for å se på den med et friskt blikk om noen dager. Det er så veldig lett å se seg blind på en oppgave når man ser på den hver dag. 

I dag er det utrolig varmt ute. Jeg ble så varm at jeg var nødt til å dyppe føttene i vannet når jeg var ute å gjorde de siste intervjuene. 26 grader ute og ikke en sky på himmelen. Hadde jeg kommet rett fra Finnmark til denne varmen, kan jeg garantere dere at jeg hadde krepert, men nå har det gradvis økt til å bli bare varmere og varmere, og vi har hatt denne varmen i flere uker nå. Jeg synes fortsatt det er forferdelig å gå ut og faktisk gjøre noe, men plager meg ikke med så fint vær altså♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg