Levert!

De siste nettene har jeg sovet utrolig dårlig, og jeg føler meg veldig utslitt. Spesielt de to siste nettene har jeg slitt med sovne, og det ender ofte med at jeg ligger våken i to timer før jeg endelig klarer å sovne. Men det hjelper så lite når jeg, uansett om jeg sovner tolv eller to, våkner klokken syv/åtte om morgenen. De siste to nettene har jeg sikkert ikke fått mer enn fem timer søvn, og det er en stor forandring til en som pleier å sove åtte/ni timer hver natt. 
Jeg er usikker på hva grunnen til denne dårlige søvnen er, men denne varmen kan påvirke søvnen min. Når det er opp i tjue grader utenfor, så blir det veldig vanskelig å sove. Denne varmen begynner virkelig å tære på meg, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme nordover der det ikke er fullt så varmt. Kanskje jeg til og med får meg en ordentlig natt med søvn? 

I går leverte jeg min siste innlevering dette semesteret, og har offisielt sommerferie! Det å trykke lever på prosjektet mitt, var en veldig stor lettelse. Jeg føler meg fri igjen, jeg føler jeg endelig kan slappe av og roet tempoet helt ned. Dette emnet har bare vært stress og bekymringer for meg, så det er godt å endelig bli ferdig med det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg