Uke 23 – uken som gikk..

Ukens sang: Anis Don Demina, Mad Kings – Wasted.

Ukens middag: Grillmat hos onkel i Fredrikstad!❤

Ukens cravings: Vann..!

Ukens humør: Har vært ganske så bra egentlig. Jeg har følt meg litt sliten da, etter mine dårlige netter med søvn. Ellers har humøret vært ganske så bra.

Ukens nedtur: Jeg vet ikke om jeg har hatt noen nedturer denne uken?

Ukens høydepunkt: men jeg har hatt mange høydepunkter! Skal jeg velge én, så må det være å komme seg opp til Finnmark igjen. Det var sykt å kjøre forbi skiltet «Lakselv» og se den kjente bygda mii. Det å vite at jeg nå skal tilbringe ganske lang tid hjemme gjør meg ekstra glad❤

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg