Welcome home!

Nå er det rundt fire dager siden vi kom frem til Finnmark, og det er helt herlig å komme hjem. Mamma kom ned til Kristiansand tirsdagskveld, og onsdag startet vi til Fredrikstad. Vi skulle bli hos onkel Sigmund til dagen etter. Der ble det grilling og bare kos! 
Torsdag startet vi nordover. Den første dagen kom vi oss helt til Umeå, hvor vi sov over på hotell. Jeg var helt utslitt etter hele dagen med kjøring, så det å treffe en seng den kvelden var himmelsk. Jeg sovnet på et blunk. 
Fredag, dag nummer to. Vi fikk oss i en veldig god frokost før vi begynte å kjøre igjen. Denne dagen kom vi helt fram, og ankom Lakselv klokken ni. Tolv timer etter at vi satt oss i bilen i Umeå. Det var vanvittig deilig å komme hjem! 

Fram til nå har jeg bare slappet av, fartet litt rundt og bare kost meg. Det er ubeskrivelig deilig å være hjemme igjen, og vite at jeg ikke skal sørover før om to måneder. Mens jeg er her skal jeg nyte tiden, og jobbe, hah! 

Jeg må si det er vanvittig deilig å komme til regn og fem grader. Overraskende nok for mange kanskje, men jeg var så lei tjuefem grader etter tre uker. Endelig trenger jeg ikke tenke på om det jeg kler på meg er for varmt, og bare det er en befrielse! Finnmarksjente tvers igjennom♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg