Reparasjon

For et fint vær det er i dag! Jeg er storfornøyd med femten grader og overskyet, for da blir det ikke så vanvittig varmt. Det er sånn type vær jeg liker, der det ikke er for varmt, men akkurat passe til å kunne gå rundt i genser og lange bukser om man ønsker det. Sær? Ja. 

I går sendte jeg telefonen min inn til reparasjon på Power, og det er utrolig rart å gå fra en iPhone Plus til en helt vanlig iPhone. Jeg må si den er ganske liten. Grunnen til at telefonen min er sendt inn er fordi den har åpnet seg ved SIM-kortet, og det ser ut som om den er mistet hardt i bakken. Den blir også veldig varm rundt akkurat dette området. Jeg vil derfor få det reparert siden telefonen kun er fire/fem måneder gammel. Åpningen er kanskje liten nå, men tenk om jeg hadde latt det være og skjermen hadde løsnet? Bedre å ta det når den er såpass ny også. 

Jeg oppdaget dette kun fordi det virket som om skjermen var løs, og tok av dekslet. Fikk meg en liten overraskelse når jeg fikk øye på åpningen. Jeg var først innom Power i Kristiansand, men siden jeg ikke skal være der hele sommeren måtte den sendes fra Lakselv. Begge plassene var overrasket, for dette har de aldri sett før, men det hadde de ikke på Apple heller. Så nå er jeg veldig spent å se hva de finner ut av. 

Har du opplevd noe lignende? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg