Rappafossen





Nå er det to år siden sist vi gikk opp til Rappafossen. For de som ikke vet hva dette er for noe, så er det en foss i Lakselv som renner ned et fjell og det er veldig populært å gå dit opp for å se på utsikten over den lille bygda vår. Terrenget byr på utfordringer og det tar rundt 45 minutter å gå opp dit. Men det er så verdt det. Man kan velge om man vil gå til der vannet faller utfor stupet eller i bunnen hvor det treffer bakken igjen. Første gangen jeg gikk til denne fossen var i 2010, og da gikk vi til bunnen. Den første gangen jeg gikk til toppen var med Daniel i 2015, for tre år siden. Det var vår første tur sammen, og det var like før vi ble ilag. 

I går tok vi turen dit igjen, og jeg må ærlig innrømme at kondisen min ikke er helt på topp. Jeg var ganske glad for å komme opp dit, og ikke minst for å komme ned igjen etterpå. Jeg sov bra godt i natt etter den turen, hah! 

Nå sitter jeg inne, for det begynte akkurat å bøtte ned i form av vann. Resten av kvelden har jeg ingen planer, så vi får se hva det blir til. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg