Uke 26 – uken som gikk..

Ukens sang: 5 Seconds Of Summer – Youngblood. 

Ukens middag: Burgeren i Finland var virkelig god denne uken her. Det er rart, jeg blir aldri lei den burgeren. Men jeg tror faktisk laks og pasta slår den burgeren denne uken altså, for lørdagens laks og pasta var helt himmelsk! 

Ukens cravings: Smoothie! Og sjokolade.. 

Ukens humør: Denne uken har humøret vært veldig bra. Jeg elsker når jeg har uker som dette!♥

Ukens nedtur: Diesel, vår ene hund, ble akutt syk og døde denne uken. Han ble tatt med til dyrlegen, men de overså hvor syk han egentlig var. Til tross for at mamma og stefaren min fortalte om tilstanden hans og de så hans smerter. Diesel fikk smertestillende og dem ble sendt hjem. Dette kostet dem fem tusen kroner, der det ble tatt to røntgenbilder og gitt en sprøyte. Natten etter døde han. Stefaren min fant han liggende ved sengen, men det var ingen liv i han. Iskald og ingen pust. Han hadde sovnet inn i løpet av natten.  

Ukens høydepunkt: Therese, Roman og Julie kom oppover en tur denne helgen. De har jo selvfølgelig vendt seg til søring været de har der nede, så her ble det mye klaging på hvor kaldt det er her oppe. Men vet dere, jeg syntes det er helt herlig! Den vinden kunne jeg vært foruten, men pyttpytt. 
Uansett, vi har fått vært med dem, passet Julie litt og bare kost oss egentlig.♥

Dagen i dag: har vi hittil ikke gjort noe. Akkurat stått opp egentlig, skal jeg være ærlig, hah! Dagen skal brukes på litt forskjellig. Spise middag med moren til Daniel, pakke oss ut av hus nr. 2 som vi har bodd i den siste uken og vende hjem igjen. Mer enn det har jeg ikke planlagt egentlig. 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg