Sommer og sol!

Wow! For et vær. Gradestokken har bikket 26 grader her oppe i nord, med skyfri himmel og minimalt med vind. For min smak er det alt for varmt, så jeg har prøvd å unngå solsteken så godt det har latt seg gjøre denne dagen. Det er hvert fall bra disse finnmarkingene også får kjent på varmen, mens jeg er ganske lei etter hele mai der nede i «syden». For min del kan det godt være sol og fint vær, så lenge ikke temperaturen ikke stiger høyere enn 15 varme. Heldigvis for disse frosne finnmarkingene skal det være opp i over 20 grader store deler av uken. Bare for å påpeke; jeg klager ikke 😉

I dag begynte jeg også i ny jobb! Veldig spennende, og en del å huske på. Jeg har blant annet glemt å «sjekke inn» slik at jeg får skrevet ned timene jeg kjører, alle gangene jeg har kjørt ut i dag. Så får vi se da, hvordan dette går.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg