Rockehelg

Nå er det endelig heeeelg! Jeg har gjennomført min første uke i min lille sommerjobb, og jeg er overrasket hvordan det har gått. Selvfølgelig har de andre fått kjenne at dette er første uken min, men jeg tror de overlevde det. Kanskje det blir noen mindre spørsmål neste uke 😉 

Denne helgen er det den store helgen i juli. Midnattsrocken har tatt sin plass i den lille bygda vår, og det merkes. Mange flere biler, politiet på hver en kant og selv midt på dagen kan du møte på litt småfulle folk. Rocken startet for fullt i går, men det er nok i dag det tar av. Det er fredag og folk er ferdig på jobb for uken. Jeg og Daniel var en liten tur innom rocken i går, for å kikke litt. Så får vi se hva resten av helgen bringer!

Ha en strålende helg♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg